Vårens finaste färg!!

2012-03-21 - 02:43:55

Herregud säger jag bara!!
Här har ni min favorit färg, VÅR2012. Vilken fantastisk färg, jag är HELT såld. Lacket heter Kaja och
är från Make up store. I vanligt fall är jag en person som gillar matta lack.
Men detta lack har stulit mitt hjärta, med storm. Skimret är speciellt, inte alls som vanliga lack!
Och den blåa färgen är helt galen, kan man kalla den för ”baby Blå”?? Jaa, det kan vi!
Jag köpte detta lack på make up store i Solna. Och måste också påpeka att en härlig personal
kan vara avgörande för mig. Jag väljer nu framöver att vända mig till just den butiken,
då jag blivit super nöjd som kund. Fick faktiskt hjälp av en super trevlig kille, då jag köpte mitt lack.
Och HALLÅÅÅ.. Hur kul är inte det, när en kille jobbar som makeup artist!!
Och därför vill jag verkligen rekommendera den butiken. Av egen erfarenhet!
Och gå in HÄR, och gilla deras sida på FB. Då ni även kan följa deras tävlingar och makeupR. JUST DO IT!!

 






Kommentarer
Postat av: kiwiberries

härlig färg!

2012-03-21 @ 08:19:04
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: Andrea

2012-03-21 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]