Dagbok 21-Mars. (Sjuk och trött)

2012-03-21 - 16:10:44

Usch, vad jag verkligen inte orkar med mig själv just nu!
Jag ligger hemma och är sjuk. Vet inte hur jag lyckats frysa på mig denna förkylning. Men det är jätte jobbigt!
Idag tog jag en kort promenad, med min hund. Och i det fina vädret, bar jag min stora varma vinterjacka.
Men detta kommer att låta konstigt för er som inte har hund.
Men det känns nämligen som att min hund, förstår när jag är sjuk.
Hon är försiktig, och kollar så att jag hänger med. Hon nöjer sig med en kortpromenad.
Och sedan ligger hon på mina fötter, hela dagen och natten lång. Hon är underbar!
Hur som helst, på vägen hem köpte jag med mig lite frysta bär och ett tuggben till henne.
Har även börjat käka en vitamin mix, med massa järn tillskott. Har en hel del brister, som ni förstår.
Men framför allt måste jag bli bättre på att dricka vatten. Jag dricker nästan inget vatten alls.
Tycker inte att det smakar, eller ser så speciellt gott ut. Konstigt va..??
Men jag hoppas att min glasflaska från Mio, i kombination med dom frysta bären ska hjälpa mig.
Tycker att det smakar och ser godare ut. Så detta rekommenderar jag verkligen att ni prövar där hemma.
Men nu ska jag sluta. Har sagt nog för idag!!

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]