Tävlingen är slut!

2012-03-23 - 01:02:32

Nu gott folk, är tävlingen slut.
Och jag har valt att lotta fram två vinnare, som ska dela på denna Goodiebag!
Först och främst vill jag säga att ni som gissade på Nicki Minaj, hade rätt.
Och det var er lottningen gällde mellan. Och på min bloggtävling, var det två rätta svar.
Och DENNA tjej kamma hem priset.
Och den andra som deltog i tävlingen via min Facebook, heter: Linda Lindenlöv.
Ni två fina tjejer har min kille att tacka. Då det var han som fick dra två valfia lotter md namn på.
Det ni ser på bilden är Goodiebagen som ni ska dela på. Har ni några saker som ni ser på bilden,
som ni verkligen skulle vilja ha, så lämna en kommentar! Annars ser jag till att dela upp det jämt!
Är ni gulliga och mailar mig era uppgifter, så postar jag hem vinsten.
Grattis TJEJER!!! :) OBS!! Ny tävling snart!!

MYCKET NYTT OCH PRÖVA!!


Kommentarer
Postat av: lovisa:)

Ååååå du gjorde min dag, eller nej vecka haha!! Sjukt glad tjej här:D

2012-03-23 @ 13:39:19
URL: http://lollipopsnails.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

2012-03-24 @ 10:42:26
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: dim

Hejhej vilken underbar mode/smink blogg du har jag följer gärna din blogg

hoppas du kikar in på min :) <33

2012-03-24 @ 11:51:34
URL: http://kewalins.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]