One Look, 2 Different Lipsticks!

2012-03-14 - 23:32:34

Så där ja!!
Som ni ser har jag kört med en ganska skogsinspirerad makeup, på ögonlocken.
Har fått en massa fina komplimanger idag. Alltid lika kul.
Men jag vill ju passa på att visa er hur man kan få en sminkning att se ut som två olika. Med hjälp utav två olika färger på läpparna.
På dom övre bilderna bär jag ett täckande läppglans, från Lumene. Den är i en kall rosa ton,
och heter lip lacquer nr.6.
Och på bilderna under, bär jag ett mörkt läppstift. Detta läppstift er en favorit och heter Magic, från Make up store.
Jag brukar inte byta hela makeupen, efter en arbetsdag. Utan bättrar på och byter färg på läpparna. Och detta är ett kanon tips, om man ska ut efter.
Men konstigt, smaken är verkligen som baken!
Min kille tycker att den övre looken är snyggast. Medan jag föredrar dom mörka läpparna.
Men vad tycker ni??

För er som undrar har jag dessa skuggor på ögonlocken:
Loreal, 027goldmine
Makeup store, city jungle
Makeup store, tribecca
Makeup store, lemon


 

 


Kommentarer
Postat av: cia

vardagsmässigt kanske det rosa läppstiftet funkar bättre. men klart snyggast är det mörkare! i övrigt, en himla fin ögonmake! gröna färger är min favvo!

2012-03-15 @ 08:24:29
Postat av: ida

hejsan jag har en frågestund på min blogg och jag skulle uppskatta om du ställde en fråga, jag svarar på alla frågor så inga är frö dumma eller för personliga, tack på förhand :)

2012-03-15 @ 22:43:04
URL: http://iidafredriksson.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

fiiiiiiiiiiiiin

2012-03-16 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]