Jag ska bli FIT 2012!!

2012-03-20 - 19:08:12

Jag har bestämt mig för att börja träna, jag ska bli FIT detta år!
 SM &VM -mästaren SADIBOU SY, startar en gruppträning för tjejer.
Vi kommer att träna fys, och styrka med egen kroppsvikt.
Han kommer samtidigt att funka som en PT för oss. Detta är perfekt för dig som även tränar på gym.
Då vi lär oss att träna rätt, och alla övningar blir användbara på egenhand.
Varför har vi valt att starta detta??
Joo, jag som en 27årig tjej med fast jobb känner mig inte lika flexibel längre.
Jag jobbar sena kvällar och är enbart tillgänglig då jag är ledig. Och det är 2gånger på en vecka.
Jag kan tänka mig att även andra kvinnor med olika anledningar, känner som mig.
Jag vill lära mig att träna, och behöver hjälp med att göra detta till en livsstil.
Sen vill jag få ut maximalt av min träning! Men samtidigt träffa mina vänner och nya vänner.
Det där sociala, ni vet!
Vi kommer att vara ett tjej gäng, som tränar och strävar efter samma mål. Med en fantastisk tränare.
För prisuppgifter och mer information, kontakta mig via mail.
Träning kommer att hållas i en fräsch lokal på Östermalm, ni är så välkomna alla tjejer <3

OBS!! Detta är första gruppen, ever. Så ni som bestämmer er för att hänga på, är med från grund och botten!! Välkomna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]