Idag har jag fyndat!!

2012-01-13 - 23:58:46

Uff, vilken dag... Har varit överallt och samtidigt ingenstans, känns det som.
Jag började denna underbara dag med en morgon promenad, ute i snön. Och jag hade mina gummistövlar
på mig, och jag lovar och svär på att jag landade på rumpan minst 5gånger. Det är ett livs rekord.
Hur halt som helst här ute. Min hund gled oxo runt överallt. Men vi va ju i skogen och tramsade,
 nära vattnet oxo.
Hur som, sedan har jag varit och klippt mig. Jag har kapat en bra bit av mitt långa hår.
Men ingen fara, det växer som ogräs. Detta var nödvändigt.
Sedan åkte jag till Sätra, och ni förstår.. att det jag älskar med Sätra, Vårberg osv, är att man alltid kan fynda. Jag har köpt två par fransar, med effekt för 25kr/st. Och sedan en karta med massa fransar för 100kr, och löshår för endast 50kr. Fiber så klart, men ändå. Jag menar när jag ska fixa med en snygg håruppsättning för en dag, duger detta kanon. Så det ska ni ha jätte klart för er. Att ta en sväng ute i förorten lönar sig.
Man kan verkligen fynda.
Nu behöver jag hoppa i sängs, då jag ska upp tidigt.
Vi är nämligen 4pers som ska bila till Halmstad, för att se SM i Thaiboxning. Min bästa killkompis ska delta,
och jag måste liksom vara där så klart!!
Återkommer imorgon, Love U BIG vänner mina <3






Kommentarer
Postat av: Kattis

Vart köper du fransar?

Kram

2012-01-15 @ 23:28:26
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]