Det vart ingen Halmstad!

2012-01-14 - 12:37:03

Jaha, så kan det gå. Det vart Inge besök i Halmstad. Och det var absolut inte för att jag försov mig. Utan vi var på väg, eller inte ens det. Då Sadi ringer mig och säger: Jag älskar er, men ni kan vända bilen och åka tillbax. Och jag undrade varför. Och det var nämligen så att två utav dom fyra som skulle mötas. Kunde inte delta, på grund av skador. Jaa, så det blir final om två ve. Och det mina vänner, kommer att sändas på TV. Men jag håller er uppdaterade ang. Finalen. Nu lämnar jag er med en bild, från idag. Jag bar på ett favo stift samt nagellack. Och jag blygade inte med mina ringar idag. Jaa, som ni ser!!
Läppstift från YSL nr.07
Nagellack från essie nr.127 (watermelon)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad fin du är :)

2012-01-15 @ 11:03:32
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]