YSL 127!!

2012-02-01 - 11:37:21

Hej på er alla, jag vet att det har gått för lång tid. Men jag ska få en ny sida (blogg), och hade inte tänkt att blogg förens jag fått den. Men nu är det så att det kommer o ta längre tid, än planerat. Så jag kör på här, tills vidare!

Idag är det min första dag på Kicks i Solna, känns ju helt okej. Jag är ju uppväxt där, så det är inte nytt för mig.
Och är himla glad över att jag hamnar så nära mamma och vänner.

Men mina stammisar följer med dit, det tvivlar jag INTE på.
Nu ska jag ta min kopp kaffe uppe på pressbyrån, och sedan åka raka vägen till min mamma. Jag ska droppa hennes barnbarn, som hon brukar säga. Och vi snackar inte om barn, vi snackar om min hårboll till hund.
Aja..vänner, som ni ser håller trenden med mörka naglar i sig för mig. Jag har fått en galen vårkänsla,
men jag vägrar att släppa dom MÖRKA naglarna. Och denna färg älskar jag, den är svart med blå nyans.
Grymt snyggt måste jag säga!!! Till och med på tånaglarna. Sexigaste lacket in the world, om ni frågar mig!!!

Mitt lack heter: YSL -127 (snacka om att 127 förblir rätt för mig!!)
Ha d bäst, så dyker dagens makeup upp inom några timmar!! Pöss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]