Inspiration direkt från Ison & Fille!!

2012-02-16 - 22:06:48

WatzUp WatzUp!!!! Det händer så mycket på en o samma gång. Jag har en massa som jag vill berätta och visa. Men en sak i taget.. en sak i taget, gott folk..
Idag hade Ison & Fille premier. Och med deras musikvideo ”örfila dig själv” har dom lyckats inspirera mig. Den är grym!
Och jag bara älskar grabbarna, deras musik är den enda rätta. Ta en titt på videon, och jag hoppas att ni gillar den.
Hur vart jag inspirerad av denna video..?
Joo, jag vart först och främst helt paff av dom fina kontrasterna med årstiderna. Från sommar till vinet. Och lekfulla förortsbarn, i alla färger.

Här har ni makeupen: Upptill är den i sina kalla mörka färger. Och nedantill är det klara pastellfärger, väldigt lekfulla som tar oss in på sommaren. Jag har lekt med färgerna och skapat en vänlig kontrast. Tack för inspirationen!!!!






Kommentarer
Postat av: Sonia

Jättesnygg Makeup! :D

Undrar hur du kan sminka så snyggt! Har du typ gått på en makeup skola eller nåt?

2012-03-06 @ 17:41:09
URL: http://mypinkfriday.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]