Läppförstoring, under 7års tid!

2012-02-26 - 00:04:36

Hellåå tjejer, idag har jag varit ute i Lidingö på besök. Som många av er säkert redan vet, brukar jag fylla min överläpp. Med jämna mellan rum. Jag har gjort detta i 7års tid, ska absolut inte rekommendera det. Men jag är super nöjd. Rätt eller fel. Mitt eget beslut.
Men det är ju aldrig som man tror. Man får inte fylliga vackra läppar efter ett besök. Det tar ett par år att bygga upp mönstret.
Sedan är det ingen operation, utan man sprutar in ämnet. Med bedövning eller kylspray. No big deal!
Jag har ju prövat ganska mycket under min 7års tid, och har kommit fram till att STYLAGE är det enda rätta för mig.
Eftersom min överläpp va så pass liten från början, va den väldigt svår att lyfta. Men idag är jag nöjd. Jag har den formen jag vill ha. Nu går jag på återbesök ca. 2Gånger per år. Enbart för att behålla formen och volymen.
Ni ska veta att Stylage är ett kroppseget icke-animalisk, ej permanent ämne.

 

FÖRE: Som ni ser har jag haft en väldigt liten och smal överläpp.
Medan min underläpp är helt tvärtemot. Den är större, och har mer volym i sig.



EFTER: Idag är det denna form som jag vill behålla. Och jag är super nöjd.
Tycker inte alls att det har blivit för mycket.
Men jag tror att det beror på att jag enbart, har balanserat min överläpp.



Kommentarer
Postat av: AnaiisWilson

Hejhej, vilken mysig design !

Har precis staratat om min blogg , någon raderade den förut men nu är jag igång igen :D

Skulle betyda mycket om du kickade in <3

KRAM

2012-02-27 @ 16:26:42
URL: http://anaiiswilson.blogg.se/
Postat av: essay help

A lot of women didn't know this. I'll write in my blog about this too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]