Killar och hudvård

2012-02-27 - 22:36:33

Hallå alla, detta inlägg går först och främst ut till er grabbar, killar och män. I alla slag.
Men självklart är detta inlägg minst lika nyttigt för en dotter, syster, flickvän eller mamma.
För den kvinnan som älskar männen eller mannen i sitt liv.
Nu, vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Det känns som att man måste ta det från grund och botten, när man pratar hudvård med killar. Men ni vet hur det är. Dem är ju alla olika i sitt sätt och vara. Och det samma gäller huden. Vissa har torr, fet eller helt enkelt normal hy. Och i många fall kan killar lätt leva med sin hud som den är. Tänk dig "han" som sportar och duschar minst 1gång per dag.
Han sveper ansiktet med sitt shampoo och sjunger ” I got 99 problems but a biaatch aint one”.
Haaaaa, han har ingen aning om vilka problem som väntar honom. Han kommer med garanti att åldras i förtid. Så gör dig själv den tjänsten och unna dig en fuktkräm för ansiktet. Gå in på Kicks eller Åhlens vilken skönhetsbutik som helst. Och fråga om hjälp, det finns alltid någon som kan hjälpa dig. Jag lovar att du får hjälp med att hitta en kräm som passar just DIN hud. Men jag säger som det är, det finns verkligen inget märke för herrar som slår BIOTHERM.
Min kille har aldrig i hela sitt liv innan använt ansiktskräm. Men efter att jag tvingat på honom Biotherm (aquapower), kan han nu inte gå utanför dörren om han inte har tagit den. Han påminner mig när den närmar sig mot sitt slut. Och jag gillar det. Tycker verkligen att det är riktigt attraktivt med en kille som är mån om sitt utseende. Ni vet han som vårdar sig.  
Jag föredrar han som har ”utstrålning” framför han som tror sig vara ”ultimat”. På riktigt.

Men sen har jag ju min fantastiska pappa, som är i sina 50års dagar. Där har vi en annan typ av MAN.
Han behöver mer än en fuktkräm. Ni förstår, han behöver en kräm som är ”aktiv”. En som jobbar lite med dom där rynkorna som nu börjar bli synliga. Så det finns en kräm för alla!
Tveka inte. Börja idag, för att när huden väl fått ett problem.. jaa då får du se..
Men här har jag hittat ett klipp som jag älskar. Ni måste se den! 
Killar asså.. ni är speciella.
Men kom igen, ta hand om er hud!!


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Kika in hos mig och se mitt egna personliga resultat utav att använda ricinolja i 2 veckor!



Ha en bra dag! / anastasiabeckman.devote.se

2012-02-28 @ 15:02:31
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]