Dagens makeup - Welcome back, SPRING!!

2012-02-09 - 13:31:04

God morgon säger jag mitt på dagen. För jag har ganska precis vaknat. Latmask.. yes I KNOW! Skulle kunna sova hela dagen. Men vet ni vad det värsta är, att min hund är värre. Hon ligger fortfarande och sover. Om jag inte väcker henne, sover hon tills hon hör matskålen. Uschh, ångest.. NOOOT!!! Hahahha
Men nu ska vi på den vanliga tim- promenaden, sen ska jag OFF till jobbet! Men jag lämnar er med en bild på dagen makeup. Och återkommer senare med en TUTORIAL på denna makeup. Låter bra vha? Kan ni pröva den inför helgen. Så jag lämnar inget produkt facit nu, utan allt kommer upp ikväll. Hörs vi senare, Pöss & Kram!!!


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

cool sminkning

2012-02-09 @ 18:12:03
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]