GET THE LOOK!

2011-10-28 - 21:03:58

Nu har jag verkligen ont i fötterna. Men jag har haft en riktigt bra dag må jag säga.
Hela dagen har vi stått och sminkat inne på Åhlens. YSL har fantastiska produkter, vet ni det?
Dem har ett läppglans som innehåller 24K.. GULD!! Helt sjukt. Köper man deras produkter
måste man ju verkligen hålla koll på LYX.
Men nu tänkte jag visa er tre utav mina favorit produkter, när det kommer till YSL.
Och självklart dagens LOOK. Trevilg Helg!

PS. Jag kommer att finnas på plats på Söndag igen.
Så kom gärna in och ta en gratis makeup rådgivning!






 


Kommentarer
Postat av: Afrouz

Hej gumman bara ælskar din hårfærg! kram

2011-10-28 @ 22:42:54
Postat av: Natalie.

Visst är det :) Hur är den nya mascaran? :)

2011-10-29 @ 10:47:30
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: A.L

Bra inlägg :)gör dudå? Kram!

2011-10-29 @ 19:20:00
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/
Postat av: Nataly

Tack Afrouz <3

Kul att du hänger på igen :)

kram!

2011-10-29 @ 20:37:57
Postat av: Andréa

Det här var riktigt snyggt!

2011-11-03 @ 10:26:06
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]