Dagens Makeup.

2011-10-26 - 21:43:46





Med denna makeup vill jag visa er hur snyggt det blir med kontrast.
Jag är ju inte alls rädd för att använda färger. Jag missbrukar dom gärna.
Men även dom dagar jag väljer att ha "en" färg på locket, till exempel svart sotat.
Så måste jag lägga till något som ger makeupen en KICK! Typ energi.
Förstår ni vad jag pratar om?
Och jaa, vad tänker man då.. Läppar!! Neee, gott folk. Det är för enkelt!
Jag kör gärna en färgad maskara. Om ni kikar riktigt ordentligt på bilden så kan ni se
att jag har svart maskar på övre fransar, och blå på dom under.
Man undrar ju alltid vad man ska ha för färger för att framhäva sin ögonfärg.
Enkelt! Kör med en svart maskara med någon nyans. Eller en färg maskara. Det blir kanon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, har du någon idé hur man kan sminka sig om man ska vara djävul eller polis ? :)

2011-10-26 @ 23:44:46
Postat av: Vanesa

HEEJ GUMMAN !!! vad roligt att du är tillbaka, jag har ju tagit bort min fb och du hade ingen blogg så svårt att få kontakt då! :) Jag var ju inne i butiken en dag jag var i sthlm och skulle visa dig min lilla gravidmage men då var du ledig! Tack så mycket gumman ! Nu har du gått klart kursen va? hur gick det?! ..och jaa hahah den är bäst ;)jag har använt den massor! tack vare dig hihi <3 kramis !

2011-10-27 @ 08:37:50
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]