Till honom!

2011-11-15 - 22:01:41

Idag har jag spenderat lite tid åt att shoppa till min pojkvän.
Jag har nämligen fått honom o börja använda ansiktskräm. '
För det har han aldrig tidigare gjort.
Ett jätte bra tips, är att inte fråga din kille ifall han vill ha några hudvårds produkter.
För dom har ingen aning, dom kan bilar. Men det är också allt.
Jag gick bara iväg och köpte en fuktkräm utav märket BIOTHERM.
Och den låg hemma ett tag, helt oöppnad innan han började använda den.
Men nu upplyser han mig om sin kräm när den är på väg mot sitt slut.
Och jag köper gärna en ny!
Detta är en vanlig fuktkräm som finns för en normal/kombinerad hy och för en torris.
Den för Normal är i gel, medan den andra är i kräm form. Dom går på 390kr/st, och jag rekommenderar detta starkt! Det är en jätte bra julklapp som kommer att uppskattas.
Men idag hittade jag detta set på Kicks, med en snygg necessär och massa andra prov grejer för priset utav bara krämen, 390kr. Passa på säger jag bara!!
Och jag har också hunnit haffa en julklapp till killen min.
Det är något RIKTIGT snyggt från Boss.
Men jag kan inte skriva här på bloggen vad det är.
För att jag vet att min kille kan råka läsa min blogg.
Och detta är en julklapp! Öppnas inte innan.. Så mina vänner, nu är det dags för mig o sova.
SOV GOTT <3





Kommentarer
Postat av: Vanesa

"dem kan bilar , men det är också allt" !!! Hahhaha bästa

2011-11-16 @ 08:25:09
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill öppna presenten snällllllllla

Jag lovar och vara snäll

2011-11-17 @ 10:44:43
Postat av: Nataly <3

Nej du får inte öppppna den! på julen :)

Och du ska veta att jag kommer o ta detta med din chef. Att du är inne på min bogg under arbets tid!

2011-11-17 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]