Makeup - I Just say hello to the devil

2011-11-23 - 01:00:00

Vad tycker ni om denna makeup..? Jag har liksom splittrade känslor för den.
Från början visste jag inte alls vad det skulle bli, jag hade bara en pensel i handen.
Men så var det oxo en skräckis på TV, och då slog det mig direkt.
Något i min egen stil. Fast med inspirationen utav något vackert, modernt och djävulen på TV!!
Här har ni ett snabbt slut resultat mina vänner!!

Ögon
Dior - 5 couleurs designer - nr.408 green design
Eye Shadow:
 make up store (microshadow) Färg: tuch (mörk/marin-blå)
Tuch har jag markerat vid globlinjen. och under ögat.
Eyeliner: make up store (cake eyeliner) Färg: black
Under ögat!

Läppar
Lip liner:
make up store Färg: russian

Naglar
Nagellack:
Essie Färg: watermelon
 


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Häftig makeup! Och ditt hår är ju så snyggt :)

2011-11-23 @ 08:07:48
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Emmelie

hej! Vi har egen brunn med kopparrör, därför blir mitt hår grönaktigt, utav vattnet. får testa mig fram med olika metoder, men tack för snabbt svar :D

2011-11-23 @ 18:06:11
URL: http://emmelius.blogg.se/
Postat av: kalab

vad snyggt du ärbäst på att sminka folk

2011-11-23 @ 19:28:40
Postat av: Nataly

ÅÅÅ tack min lille prins :)

På söndag kommer jag och hämtar er, då ska vi hänga hela dagen <3

2011-11-23 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]