Dagbok 26-Nov.

2011-11-26 - 07:55:13

God morgon, idag är jag fruktansvärt trött. Jag funderar redan på hur jag ska klara av denna dag.
Det blir liksom aldrig som planerat. För igår va planen att springa på Åhlens efter jobbet. För att försöka hitta mig en klänning. Sedan hem o ta ett bad, för att vara i sängs till ca 22.00. Men Icke sa killen.
Han dök upp på mitt jobb med vår käre vän Abbe, och dom hade planer.
Vi skulle ut och äta! Men det hade jag med, så dom gjorde mig sällskap inne på Åhlens (ett stort misstag).
Hur kunde jag inte vetat bättre.. Jag menar shopping och killar..?? Hur funkar det ihop?? Det funkar inte alls!!
Hur som helst gick jag ut från Åhlens med en ny DNKY väska samt en matchande plånbok.
Men ingen klänning köpte jag. Sedan drog vi på Etiopisk restaurang, och där är det alltid lika mysigt. Men efter all mat och snack, va jag trött på dom två underbara killarna. Så när vi kom hem kicka jag ut både killen och vår kompis samt FIFA 12. Och kaxigt efter att dom stängt dörren (och glada var dom kan jag säga när dom gick härifrån) la jag en GRYMMM karate spark efter dom!! (jag har lärt mig från den bästa, Van Damme filmer) 
Jag ville sova :) .. Men idag är jag trött.





Kommentarer
Postat av: Matilda

veckans blogg pågår, anmäl dig?: http://matildaaw.blogg.se/2011/november/veckans-awesome.html#comment

----------------------------------------

för övrigt, hur mår du idag? :)

2011-11-27 @ 11:06:07
URL: http://matildaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]