Dagens makeup med facit!

2011-03-14 - 00:37:14

Dagens makeup är en stor favorit, denna makeup passar perfekt för en fest. Här har ni facit:

1.
Grundat hela ansiktet med en primer, från Mary Kay.
2. Concealer runt ögonen, från Mary Kay (beige 2).
3. Foundation från Mary Kay (Beige 3).
4. Jag har tagit high tech lighter (milkyway) som en primer för ögonskuggan.
5. På ögonlocket har jag tagit en treo-palett från Isadora (90 bridal rose).
    Jag har använt alla tre färgerna, och observera att paletten är från 2010.
6. Sedan har jag blandat ordentligt med vitt glitter med en produkt som heter (blend & fix) 
    från make up store. Jag har efter det fäst glittret på ögonlocket.
7. Nu tar jag en eyeliner från makeup store på ögonlocket och under ögat. 
    Och i har jag lagt en inliner kajal från Isadora nr. 56 blond.
8. Lösfransar från makeup store heter peak over, och maskaran är från lancome (hypnose drama).
9. På kinderna har jag tagit ett brunt/ bronzigt -rouge som heter POSH från makeup store.


 
 


Kommentarer
Postat av: Vanesa

Sååå fint gumman ! Oh hypnose drama , älskar den mascaran :))

2011-03-14 @ 02:29:53
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Diggar din blogg och har den som länk. :)

2011-03-14 @ 07:01:03
URL: http://lindahmaries.blogg.se/
Postat av: hilda

kan du inte snälla göra smink tutorials lite då och då på dina sminkningar ?

tycker du är grymt duktig :D

2011-03-15 @ 11:31:02
URL: http://knollenburg.devote.se/
Postat av: Anna

Detta var sjuuukt snyggt! Verkligen, verkligen, verkligen

2011-03-21 @ 19:59:35
URL: http://skaffadigenkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]