Låt mig presentera..

2011-03-20 - 21:05:06

Jag vill presentera en vän för er, han heter Sadibou Sy. Det är min bästa killkompis och även min
personliga tränare nu. Men framför allt är han en riktigt bra fighter, han är en guld-kille, bokstavligen!
Jag är otroligt stolt över honom, det är nämligen så att varje dag på väg till jobbet ser jag honom i T-centralen. Jag har tidigare sett honom i stadium butikerna. Men nu är bilderna ute i hela stan.
Hur grymt är inte det!?! Och han har något annat viktigt på G.. Han är grym denna kille!
Jag lämnar er här med lite länkar så ni kan kika in på hans hemsida och läsa om honom i Lokaltidningen mitt I. Neee nu ska jag och min man kolla på en film.. Hörs imorgon!!

SADIBOU
MITTI





 

 


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin blogg! :D

2011-03-21 @ 09:40:52
URL: http://wanbe.blogg.se/
Postat av: MARILENA

Hehe ja jag har en lillebror :) gullig vet jag inget om :P haha nä skoja..

2011-03-21 @ 12:30:55
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]