Dagens makeup!

2011-03-15 - 13:38:32

Hej på er alla, jag har inte så mkt att skriva om idag.
Och jag kommer nog inte att blogga så mycket mer heller.
Men självklart ska jag lotta en vinnare ikväll, men det blir sent ikväll efter jobbet.
Jag ska nämligen hinna med massa halvtråkiga grejer under denna fina dag.
Men ni får gärna komma med lite förslag om vad ni anser är läsvärt.. vad vill ni läsa om? Vad kan jag göra för er? Kom gärna med förslag!! Här stoppar jag detta inlägg och lämnar dagens makeup i bild.
Om ni så önskar skriver jag självklar ett facit på denna makeup oxo.
Ha D bäst gott folk, så hörs vi senare!!

 


Kommentarer
Postat av: Linda - Zetah

oh.. my favoritecolors ^^



liten fråga bara.. jag får ofta problem med att ögonskuggan ser lite "smetig ut"

ngn koll på vad jag gör för fel? :)

2011-03-15 @ 23:36:11
URL: http://zetah.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

Mycket imponerande makeuper.

Tycker du är väldigt kreativ, tror du kommer gå långt.

Riktigt häftigt.

2011-03-17 @ 22:00:15
Postat av: Anonym

hej dut tipsade dina läsare om glitter från panduro, har du det på ögonen? är det inte farligt?

2011-03-18 @ 16:11:01
Postat av: nataly

Tack så mycket för din kommentar Linda, motiverar mig en massa ;)

2011-03-18 @ 21:02:14
Postat av: nataly

Hej anonom, Jag har hört ett och annat men aldrig något konkret.Mer som ett säljargument. Jag använder deras glitter och blandar ofta ut det med något annat. Har aldrig haft problem och har aldrig hört om någon som skulle ha fått det heller. Så, nej inte farligt skulle jag inte vilja kalla det.. ;)

2011-03-18 @ 21:05:35
Postat av: Johanna djerf

Otroligt fina färger!

2011-03-28 @ 23:11:32
URL: http://johannadjerf.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]