Äntligen hemma!

2011-03-19 - 21:12:15

Nu är jag äntligen hemma, jag trodde aldrig att denna arbetsdag skulle ta slut.
Det var väldigt länge sen jag kände mig så trött som idag. Som tur köpte jag med mig mat hem idag..
och detta mina vänner kommer jag verkligen att sakna sen när jag flyttar härifrån. Världens alla maträtter!
Det finns otroligt snälla kurder här nere som har en galen matplats. Älskar deras mat och
varje kväll när jag tar promenad med voven så insisterar den långa kurdiska mannen att jag
måste ta med mig läsk hem, till mig och killen. Han kallar mig Chili och killen Afrika, ni förstår
han behärskar inte svenskan så väl. Men ändå förstår vi varandra perfekt!
Och med detta vill jag också tillägga att det är många människor jag har träffat som talar mitt språk
utan några som helst problem, men vi förstår inte varandra ändå.. Konstigt va?? Jag är jätte glad att
vi ska flytta härifrån, och jag är också glad att kunna ta med mig kärleken och respekten från alla stora
människor jag träffat här. För denna känsla som jag har lärt mig här ifrån, har jag aldrig under hela min uppväxt smakat på där jag är ifrån. Men tyvärr, för trots alla dom bästa grejer denna plats gett mig
så finns det otroligt mörka sidor som man måste välja bort.. så enkelt är det.
Maten är inte en utav dom!!!


Inte köttbullar med potatismos direkt.. Men jävligt gott är det, ni har mitt ord;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]