Anonym = HjärnDöd!

2011-03-30 - 22:18:24

Nu är det så att jag måste officiellt berätta för er att jag har en anonym = Hjärndöd läsare som har följt
min blogg sedan typ... starten. Jag måste unna henne detta inlägg i hopp om att hon då lämnar min
blogg till dom som hon påstår läser min blogg.. IDIOTER! Lustigt va?? Med detta inlägg kanske du känner
att du har träffat mig lite i hjärtat (skojare).. !! Jag jag har publicerat hennes tidigare kommentarer då hon
har skrivit ett och annat om mig.. Det är absolut inte Okej, men tro mig när jag säger att jag kan leva med det. Men nu börjar detta ANONYMA-missFall bli mer som en stalker. Hon har vart inne på min facebook,
kanske har jag henne eller så är hon vän (tillsammans) med någon som har mig.. Mee dont know!! Men hur som helst så skrivs det grejer som får mig och fundera, om denna människa är frisk??
Aja gott folk, här har ni lite drama direkt ur mitt liv!!
Och självklart har ni IP-adressen: 213.64.242.172.. så får ni något konstigt med mitt namn eller min
bloggadress så ska ni veta att det inte är jag!!
Och känner ni igen eller vet vem det är så HOLLA AT ME!!!


Kommentarer
Postat av: hanna (hagalund)

du fick min röst! hade röstat högre men plus siffran slutade ju bara på en ynka 5:a och du är ju en solklar 10:a minst i det du gör ;) synd att du fått en hater on your back tjejen...men det händer väl tyvärr alla som det går bra för! sorgligt men sant :)

2011-03-30 @ 23:02:54
Postat av: nataly

Tack Hanna, det var snällt sagt. En 10 skulle sitta bra :)

Du har kanske rätt, men jag kan inte göra något annat än att acceptera att någon måste hata.. men fega menniskor accepterar jag inte!!

kram på dig tjejen!!

2011-03-31 @ 00:04:22
Postat av: Patricia

Usch vilken jobbig tjej (antar att det är en tjej), säkert en avundsjuk person som önskar att hon kunde vara lika duktig på att sminka som du är, tråkigt att tjejer inte kan glädjas åt andra. Tips: blocka ip adressen så slipper du hennes onödiga kommentarer.



Kram!

2011-03-31 @ 00:10:55
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: Patricia

A men hahaha! hello soulmate! eco-mat is the shit

2011-03-31 @ 00:43:32
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: Viola

Människor finns det till allt och man slutar aldrig att förvånas tyvärr.

Följer din blogg och har fått många nyttiga och härliga stylingtips ! :)

Så fortsätt med det du gör för du gör det skitbra !!

2011-03-31 @ 08:33:38
URL: http://mizzvythica.bloggplatsen.se
Postat av: Anastasia Beckman

usch en stor diss till alla negativa "kommenterare" där ute!

2011-03-31 @ 12:09:59
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Alma

ja vissa folk är bara efterblivna, inget att lägga energi på.

2011-03-31 @ 15:51:16
URL: http://almasgoodies.com
Postat av: Fatou

Den som messar med min itxis får deala med mig!

Ignorera henne..she's a no-lifer :o)



Hoppas allt e bra med dig! Puss

2011-04-01 @ 09:19:54
Postat av: nataly <3

Min egna tuffa Fatou <3

Nu tror jag verkligen inte att hon vågar komma tillbax!! Hahahh ;)

2011-04-01 @ 11:55:14
Postat av: jasmin

vilken sjuk svartsjuk tjej gud!

finns gott om idioter,lägg inget i hjärtat för såna männsikor är ej ens värda att tänka på;)

fortsätt med det du gör grym är du verkligen och det är bara förnamnet!

fortsätter hon kommer jag efter henne haah :D

2011-12-17 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]