Vill bara säga tack!

2011-01-18 - 02:36:12

Min dag är idag, jag blir nämligen 26år. Men det firades i helgen, jag vart glatt överraskad i lördags då mina nära och kära hade samlats hos min mamma i Solna. En överrasknings fest som slutade med ett glas för mycket! Men det är oki, en gång per år.
Jag har fått en massa fina presenter, som jag tänkte visa er dom alla nu i dagarna.
Och självklart ska ni få se massa bilder.
Men nu har jag varit sopig på att blogga, därför tänkte jag visa er en grej som ska läggas till i mitt hårvårds sortiment. Tony & Guy´s detox shampo är tydligen en helt oslagbar djuprengöring som löser upp alla stylingsprodukter. Jag använder en massa i mitt hår och därför blir detta perfekt för mig, och mitt hår.
 OBS! en gång i veckan shampo!


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Grattis!!!!



Hm...funderade på det, jag har läst lite om den här balsammetoden och då skall man ju använda något speciellt schampo som inte innehåller massa mineraloljor och jox, som tar bort allt skit som man fått i håret av sina tidigare hårprodukter. Skulle det där shampot funka tror du? Har du koll på vilken metod jag menar? Vad tror du om den?



Sedan tror jag att håret anpassar sig efter hur ofta man tvättar det. Ju oftare desto snabbare känns håret smutsigt då fettproduktionen ökar. Sedan jag var liten har jag alltid tvättat håret en gång i veckan, och det funkar utmärkt för mig.



Hoppas du haft dig en grym födelsedag! Kram!

2011-01-18 @ 17:57:41
URL: http://www.twentytwototwo.blogspot.com/
Postat av: Alva

hej är du sugen på att få ett bloggsvar?

där du kan svara på frågor hur som helst de är mycket enkelt...

KRAM :D

2011-01-19 @ 09:27:05
URL: http://linneaaakesson.blogg.se/
Postat av: emmelie

hej. vet du om detta scampoo tar bort gröna toner i mitt blonda hår? har eget vatten med koppar i, därför blir det grönt. har läst att det ska funka med djuprengöringsschampoo, men tänkte om du visste :)

2011-11-21 @ 23:08:37
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]