Veckans Lack!

2011-01-19 - 23:15:02

Kommer ni ihåg det där ”GRAFFITI” lacket från märket Isadora som jag tidigare har visat?
 Eller kanske har ni sett det någon annan stans. Men hur som helst så har det varit ett
sjukt populärt lack. Och imorgon hittar ni ett liknande lack från Depend.
 Jag prövade det idag och kan säga att jag verkligen gillade det. Färgerna är annorlunda och flaskorna har en perfekt storlek, för mig. Jag byter gärna lack ofta och tröttnar mycket fort på att bära samma färg för länge. Jag är nöjd med mitt veckans lack!




Cracked effect från Depend, pris.39kr


Kommentarer
Postat av: Emoellen

Vad härligt att veta att jag använder samma nagellack som en expert. ^^

2011-01-21 @ 20:11:29
URL: http://exploringemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]