En lördag.

2011-01-30 - 12:38:29

Jag är ledsen för bloggtorkan, men ibland behöver man semester till och med från bloggen.
Men nu tänkte jag berätta lite om viken myskväll jag hade igår tillsammans med killen och vänner. Min bästa tjejkompis (nonthaya) kom förbi mig på jobbet strax innan stängning,
och sedan plockade min kille upp oss med vänner för att åka till en Etiopisk restaurang.
När vi kom fram fanns det bland många bord att välja. Men innan vi visste av det, var det fullt!
Vi hade så trevligt, åt en massa och kollade på dansuppvisning. Ni måste ta er dit,
det är fantastisk mat till och med för vegetarianer!
Aja det var min super mysiga gårdag. Hur har ni själva haft det? Har ni gjort något kul?
Sedan måste jag säga att bilderna är från gårdagens makeup, men den fick inte vara med på kvällen!! 

  


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Kika gärna in på min blogg och gissa med hjälp av bilder vilka mina drömyrken är! Ha en bra dag :)

2011-01-30 @ 13:53:02
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]