Shopping!

2011-02-16 - 00:44:52

Vad händer gott folk!?!? Jag tänkte berätta lite om en kul grej jag gjort idag.
Ni vet märket Kiss (nagelvård), dem har typ alla olika slags lösnaglar, gelekitt och massa annat. Jaa, men hur som helst har jag och Danni varit med om en utbildning idag
tillsammans med leverantören som är nagelteknolog.
Duktig är hon måste jag säga. Vi fick lära oss att sätta på lösnaglar på bästa sätt
och att bygga gelenaglar med tippar samt hur man lagar och förstärker naglarna
med gele och fiber material.
Slutresultatet vart så sjukt snyggt och jag tog massa bilder,
fast jag kan tyvärr inte lyckas få upp dom.
Men jag ska visa er någon dag hur man gör steg för steg,
sen kan ni fixa snyggaste gelenaglarna för under 300kr!
Men nu ska ni få se lite utav vad jag behövde fylla på med här hemma.
Det vart en smula summan att betala. Må bäst gott folk!!!




1. Märke: Batiste  Pris: 79kr  
Torrschampo för brunetter med lite färg för att undvika den gråa färgen man kan få som
brunett efter torrschampo.
2. Märke: Loreal  Pris: 175kr 
Brun utan sol  spray för det snyggaste resultatet, luktar inte speciellt mkt
och appliceras enkelt på kropp och händer. (absolut favorit produkt)
3. Märke: Jhon frieda (brilliant brunette)  Pris: 105kr
Ett schampo för brunetter, stärker hårets egna pigment och ger en otrolig glans.
Jag behöver en sådan shoot denna månad.
4. Märke: Clarins (gentle foaming cleanser)  Pris: 260kr
En tvål-rengöring som sköljs med vatten för den feta eller combinerade hudtypen.
5. Märke: Clarins (hydra-matte lotion)  Pris: 345kr
En fuktkräm fär ansiktet som mattar ner den feta huden. Det är en mycket lätt lotion.
6. Märke: Weleda (wild rose, smoothing eye cream)  Pris: 209kr
Ekologisk ögonkräm för alla hudtyper som motverkar fina linjer och svullnad.
7. Märke: Lancome (hypnose drama)  Pris: 305kr
Volym maskara (i detta set fick man med en makeup remover och en kajalpenna)
8. Märke: Isadora (mellow yellow nr.653)  Pris: 69kr.
Ett nagellack från isadoras nya vårlook!
9. Märke: Depend (poleringsfil 3-steg  Pris: 29kr


Kommentarer
Postat av: Vanesa

Längtar till den där steg för steg !!! :D

2011-02-17 @ 01:06:41
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]