Jag <3 syrran!

2011-02-18 - 23:33:09

Idag har jag hängt med syrran hela dagen, hur mysigt som helst.
Ni förstår vi har kommit varandra jätte nära på senaste tiden, det är en underbar känsla.
Man känner sig ganska stabil på marken med dom få fast ”riktiga” människor som spelar någon roll i ens liv. Jag känner så just nu, speciellt med henne och min kille. Stabilt.
Inget i världen kommer emellan HÄR!
Nej men nog om detta, hur som helst drog min bästa syrra ifrån mig.
Hon skulle ut och träffa vänner, festa med andra ord. Så, hur lycklig tror inte ni att hon är som har en stora syster som är makeup artist??? Joo, jag kan tala om för er att hon drar nytta utav hela namnet, från M till T. Jag fick sminka henne och hela kittet!!
Och här har ni lite bilder!!

 

   


Kommentarer
Postat av: Vanesa

Så snyygg !!! .. Det är verkligen undebar känsla det där gumman , glad för din skull :)

2011-02-18 @ 23:37:56
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Danny devito

Såå sant!!!!!

2011-02-19 @ 11:11:17
Postat av: Alexandra

vad fin hon blev gumman!! Lika grym som alltid är du! ;D <3

2011-02-19 @ 14:37:04
URL: http://alexandras.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]