Kolla vad jag hitta!!!

2011-02-24 - 17:48:06

Jag har bara suttit och degat framför tv:N, vilken jä_la soffpotatis va!?!
Men vad ska man gör, jag är ledig och ni ska veta att det är min absolut sista lediga dag på länge.
Jag har arbete som väntar dom närmsta dagarna, och det blir en massa spring. 
Nu har jag hittat ett par bilder från juletider, ganska roliga bilder.
Men jag ska förklara för er en grej, jag bor med min kille och tre tjejer till (rena HAREM) här hemma.
Tejorna är då två katter och en hund, Så familjen e ju inte super stor och därför har jag en liten julgran varje år. Men Jag har alltid hängt upp choklad på julgranen, tills en julkväll år 2010.
Jag kom hem sent en kväll efter jobbet och upptäckte att Tinez inte kom fram som hon en vanlig julkväll gör.
Men när jag kom in i vardagsrummet satt hon väldigt tjusigt och slickade sig lite lätt runt munnen.
Och det betyder i och för sig inte ett smack.
Men tråden som hade fastnat mellan hennes tänder och det tomma choklad pappret
som var tomt betydde en massa! Hon hade vågat sig på chokladen,
och det mina vänner vet vi alla är livs farligt. Så no more choklatte här hemma!



 
JAA, NI SER JU SJÄLVA HUR SMARTISEN AVSLÖJAS!!


Kommentarer
Postat av: Vanesa

Hahah så sööt !

2011-02-25 @ 01:22:26
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe så söt!

2011-03-05 @ 08:39:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]