Våga vara kreativ

2011-12-18 - 10:33:26

Jag satt o blickade tillbax på ett par bilder, och hitta dessa två. Det här är två bilder från min utbildning.
Och jag ska berätta en hemlis för er. Det var nämligen en vanlig dag i skolan,
dock hade jag inte min makeup eller några verktyg alls med mig.
Och anledningen var att vi inte behövde det denna gång.
Men min lärare sa att jag hade missat Brud- hår &makeupen.
Och att detta var sista dagen och ta igen det.
För sedan var det bara dagar kvar för slutproven.
Så jag vart tvungen och improvisera, jag hade inget annat val än att jobba med det som fanns i skolan.
Och ni ser att håret vart ganska lyckat. Kan ni gissa vad jag har lagt i detta stora hår,
för att hålla den rund och stor..? Ni skulle aldrig ana att jag har lagt toalettpapper där inne.
Jag rullade ihop massa toapapper, och det funkade. Så jag menar, man kan göra precis vad man vill.
Man måste våga vara kreativ, och lita på att det man gör blir bra.
Denna dag lärde jag mig verkligen något nytt, ATT VÅGA GÖRA PRECIS VAD SOM HELST. DET FUNKAR :)

 


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Duktig du är!

2011-12-18 @ 14:38:00
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: jasmin

hahah skojar du fan va grymt!

2011-12-18 @ 15:05:04
Postat av: jasmin

undrar hur lång va din utbildning?sminket hår och det du har lärt dig på skolor?

2011-12-18 @ 15:06:10
Postat av: Nataly

Hej Jasmin, jo men det är sant. Toapapper löste mitt problem ;)



Min makeup utbildning va 10ve. lång. Och man går igenom hår två dagar. Men jag är självlärd när det kommer till hår.

2011-12-18 @ 20:03:45
Postat av: jasmin

grymt snabbt har du lärt dig då :) väldigt duktig

vissa har den gåvan och måste säga att du har det,hur mkt fick du betala för en 10v utbildning då?läste ang din hund tråkigt höra med såna människor som ej kan pasera vidare utan tar en annan väg men finns gott om konstiga människor på vår planet tyvärr..super söööt hund hade du så otroligt oskyldiga ögon!

2011-12-19 @ 15:15:47
Postat av: Anonym

grymt

2011-12-21 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]