Passion för ett glans!!

2011-12-30 - 00:12:06

Vilken underbar torsdag jag har varit med om. Jag har sovit ut till max.
Sedan har jag tagit en ordentlig promenad runt vinterviken, med min hund.
Och nu har jag precis kommit hem efter en sjukt mysig kväll med vänner.
Vi har suttit på resturan Rött, som ligger på St Eriksplan. Rekommenderar starkt.
God mat, bra servis och hur mysigt folk som helst.
Men nu håller jag på att smälla av, vi har ätit för ett par 1000lappar. 
Som vi var 4 små grisar, som tog förrätt, varmrätt & efterrätt.
Och på detta en flaska vin, och en kopp kaffe som avslut på kvällen.
Men bilder får ni se imorgon. Nu vill jag visa er en annan grej, för jag kan inte hålla mig.

Ni förstår, jag som makeup artist kan känna att sminket ibland tappar värdet.
För att innan jag började jobba på kicks och utbildade mig till makeup artist, kunde jag hitta en produkt.
Typ ett läppstift eller rouge, som jag verkligen ÄLSKADE.
Det var liksom en produkt som jag missbrukade, man hade favoriter på ett annat sätt.
Men nu har jag inte känt så på väldigt länge, tills igår!! Jag har funnit passionen för ett glans.
Och självklart är det limited edition, så när det är slut. Så är det slut!
Men jag bar den på läpparna idag och verkligen älskar den. Och jag bara älskar den!!
Snyggaste på länge. Det är ett läppglans från YSL, och ni ska veta att detta glans innehåller 24K guld. '
Så det är verkligen BLING BLING.
Är helt såld på detta glans.. no more to say!!

GOLDEN GLOSS -YSL- nr. 47!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]