Tack!!

2011-04-04 - 01:56:29

Nu måste jag skryta lite, jag och killen har nämligen varit hemma hos Bekirs mamma och ”fikat”. 
Ni som inte vet vem Bekir är, ska veta att han är en bästa vän till oss.
Han är mer som en i familjen, vi har en väldigt speciell och fin relation.
Men hur som, så hade hans mamma jätte fina presenter till oss och jag o Gasho hade inte förväntat oss detta.
Vi älskar ju denna familjen Kesen massor, och ibland så känner man bara att man är så lyckligt lottad..
Man är omringad utav underbara människor!!
Tack för det fina!!





 


Kommentarer
Postat av: Vanesa

vilken fin gest ! :)

2011-04-04 @ 12:22:59
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Snygg ring!



Har äntligen fixat en bloppis! Kika in på bloggen för att hitta länken :) Vem vet du kanske hittar något som passar!

2011-04-05 @ 20:46:15
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]