Gårdagen i bild!

2011-04-10 - 11:46:26

Jag hade en noll uppdatering igår, och därför tänkte jag visa er gårdagen i bild 2day!
Hur har eran helg vart? Har ni gjort något kul??
Kasta gärna in en länk till er blogg här hos mig om ni har något kul att berätta ;)
Här kommer hur som helst min gårdagen i bild!

Började dagen med en hund promenad tillsammans med min kille och Fille.


Mamma fyllde år <3 (ett stort grattis till mami min)








Sist men inte minst DAGENS LOOK, som slutade med en enkel uppsättning!!



Kommentarer
Postat av: neda

hej ! :D allt bra ?

2011-04-10 @ 12:44:34
URL: http://bluephotos.blogg.se/
Postat av: Patricia

Du har fina naturligt långa fransar :) avundsjuk



Kan jag få låna din hund? känner mig så ensam när jag ska ut på promenad :( inte kan jag ta ut katterna i koppel mouahaha



2011-04-11 @ 12:57:58
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 05:48:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]