Våga, X-tra långa fransar!

2010-11-01 - 11:34:48

Jag älskar långa fransar. Desto längre, desto bättre! Men ibland kan det bli för mycket. För mycket smink och för mycket fransar utan någon glans. Jag har en bild kvar då jag hade mindre smink och mera fransar. Funkade perfekt! Sedan har jag en bild då jag har haft mycket skugga och långa fransar. Funkade oxo. Men observera att jag hade långa fransar och inte för mycket täthet på dem. För när fransarna e för långa och för täta kan skuggan lätt försvinna o allt bli en enda röra. Men jag säger absolut inte att det inte funkar. Makeup är en konst utan begränsningar, då allt funkar!




Kommentarer
Postat av: camilla

snyggt tjejen! jobbar du på kicks i skärholmen? =) jags ka på interjuv på kicks, kan du inte berätta lite mer om hur det e att jobba där?



/ny läsare som stannar!

2010-11-01 @ 11:50:01
Postat av: Nataly

Hej Camilla. va kul, ska hålla tummarna för dig! jag jobbar inte i skärholmen utan i stan. jag ska försöka lägga in ett kort inlägg för din skull om jobb på Kicks;)

2010-11-01 @ 18:49:26
URL: http://http:/
Postat av: camilla

Tack snälla! fast jag har ingen erfaranhet i butik, vilken makeup skola gick du på? berätta gärna om hur du fick jobb där, om du trivs.. nä nu ska jag sluta stalka dig :P går in på din blogg varje dag! kram

2010-11-02 @ 10:39:43
Postat av: Nataly

Nej, men Camilla ja älskar att svara!! Jätte kul att du kikar in varje dag;)

Jag tog en utbildning på medborgarskolan, så det var inte så länge och absolut inte störst inom makeup. Men jag fick lära mig det jag behövde för att sedan ta d vidare på egen hand..

Ja stor trivs, man har stora fördelar som säljare inom Kicks. Ska verkligen kasta in ett inlägg om det.. absolut ett!!

2010-11-02 @ 18:23:30
Postat av: Anonym

tråkiga sminkningar..

hade var roligare med lite mer färg och lek.. känns som att dina ögonskuggor inte riktigt kommer ut i färg..

2010-11-02 @ 21:56:46
Postat av: Nataly

Oki, nu antar jag att du utgår från detta inlägg. Men tar med mig d flesta åsikter och kritik. Men om du menar generellt så e ja inte riktigt med dig, så kommer du tillbax och läser detta skriv gärna vad ”DU” tycker är en rolig sminkning, så slipper du komma tillbax o kolla på tråkiga sminkningar.

2010-11-03 @ 00:33:35
Postat av: camilla

nataly har inte als tråkiga sminkningar! det är bara avundsjuka tjejer som inte kan sminka sig själva som skriver sånt! titta och lär er ist!!!

2010-11-04 @ 13:14:56
Postat av: Nataly

Du e underbar Camilla! Tack!

2010-11-04 @ 15:08:15
Postat av: Jennifer

Vart har du köpt fransarna på bilden nedan? :) jätte snygga :D

2010-11-05 @ 00:48:31
URL: http://romanze.blogg.se/
Postat av: Misa

Vart köper du dina ögonfransar? :)

2010-11-05 @ 00:49:31
Postat av: Nataly

Hej tjejer, fransarna är från make up store och namnet på dem är (peak over). Det är bara att fråga tjejerna på make up store efter namnet så får ni dem fransarna ;)

2010-11-05 @ 00:58:48
Postat av: Ulrika

Heej!!



Det är skit snyggt!!



//Ulrika

2010-11-05 @ 02:19:58
Postat av: Nataly

Tack Ulrika!!

2010-11-05 @ 08:41:21
Postat av: Lollo

Hejsan, gud vilka snygga sminkningar :D

2010-11-10 @ 11:32:51
URL: http://www.en-flicka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]