Maskarer som håller måttet

2010-11-19 - 16:38:30

 

Visst är det bra när man hittar en favorit. Men varför ska man ha endast en favorit, när det finns så många bra grejer. Fastna inte vid en produkt enbart för att det är den bästa ni provat hittills. Jag varierar gärna mina produkter, för att inte bli immun. Men jag tänkte tipsa om tre maskarer som verkligen håller måttet. Dem är ej vattenfasta men vattenresistenta. Dem kladdar inte av regn eller snöväder. Sitter kvar efter ett lyckligt bröllop i glädje tårar. Men du tvättar enkelt bort den med varmvatten. Observera att du inte heller får bort den med makeup remover.



Loreal- Double Extension, fungerar i två steg och passar dig som vill ha volym. pris: 175kr!


Clinique- high impact curling mascara, har en böjd borste och passar dig som vill få perfekt böjda fransar. pris: 205kr!


Japanskt märke- Fiberwing, förlänger garanterat! Jag har aldrig haft en maskara som lyckats förlänga mina fransar så mkt som denna. Passar dig som vill ha långa fransar. pris: 220kr!


OBS! En annan maskara är Kanebos 38C, men har den ej hemma, jätte bra den med!





Kommentarer
Postat av: rebecca

fin blogg :) gillar verkligen smink ;)

2010-11-19 @ 17:06:23
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Tack tack tack för detta inlägg!

Jag köpte nyligen en mascara som skulle vara en "förbättrad" version av den mascaran som jag är mest nöjd med (hittills). Men usch vad jag är missnöjd!!

Ska nog testa någon av de som du har tipsat :)

2010-11-19 @ 18:39:35
URL: http://www.anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Andréa

Måste säga att jag älskar din profilbild! Så snygg :)

2010-11-19 @ 19:55:20
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: irene

Min favorit mascara är Loreal millon lashes. Den är verkligen hur bra som helst.

2010-11-21 @ 02:07:48
URL: http://niiini.blogg.se/
Postat av: Patricia

du är grym på att sminka faktist, du väljer bra färger som passar ihop, själv så älskar jag ockaså att sminka mig o så men tar av det efter någon stund, jag har aldrig passat med smink förutom typ maskara brunkräm o eyeliner men dig passar det perfekt!

2010-12-02 @ 00:06:39
Postat av: Nataly

Tack så mkt Patricia! Jag är ganska van nu, med att bära smink.. men förr va d lite såå som du beskriver det för mig me :)

2010-12-03 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]