Julen va det bästa!

2010-12-25 - 22:37:35

Hej på er alla, hoppas ni haft en grym jul. Själv har jag haft en helt underbar jul tillsammans med mina nära och kära. Vi har ätit gott och öppnat massa presenter.
Vi startade juldagen hos mina svärföräldrar. Där åt vi första julmaten och skrattade massor under julklapps leken. Sedan åkte jag, Gasho, Bekir, Sandra och tinez till min mamma. Och eftersom att vi äter julmiddagen sent och traditionellt öppnar julklapparna kl.00:00 så är det perfekt för oss. Vi hade det jätte mysigt, och vi ska inte tala om julklappana!! Jag tänkte skryta lite om en grej. Ni förstår, jag älskar Cesar Millian (mannen som talar med hundar). Jag har köpt hans filmer, bok jaa ni anar inte. Han är en stor människa om ni frågar mig, och jag är en STOR beundrare om ni frågar mig igen!
Nu ska jag se honom på hovet nästa år, då han kommer till Sverige. Hur grym är inte vår vän Bekir som ger mig en sådan julklapp!
Jag menar hur fan kan man pricka så rätt!!!




TACK!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

TACK så mycket gumman för du kom förbi idag!! blev jätte jätte glad! :D synd bara att det inte fanns tid för mig att prata mer med dig... :( men får ta det nån dag när båda kan :)



ååååååååååååååååååååååååååååh är SÅ jävla avis på dig!!! vill också se Cesar!! Älskar det programmet, älskar honom, älskar hundarna!

2010-12-26 @ 21:23:52
URL: http://alexandras.nu
Postat av: asse

heej !!! jag vet den där filmen han har blivit så känd han varenda hund tidning så finns han där tröttnat se han!! peace & love

asse

2010-12-27 @ 15:18:22
Postat av: Anonym

Fyfan vad fuskfuskfusk!!!!! Mer folk borde läsa hans bok så dom blir lite smartare i skallen innan dom skaffar hund!!

2011-01-05 @ 00:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]