Dagens makeup - Grå i bas!

2010-12-29 - 22:02:38

Jag ville ha en neutral men synlig makeup. Därför satsade jag på gråa toner. Kallt, men kändes jätte bra. Tycker att det funkar som både en vardag- och kvälls makeup. En tjockare eyeliner och lite mörkare runt globlinjen är en kanon ”party makeup”. Jag har använt en palett från lancome, men har hittat en budget från Isadora också.





Lancome Ombre absolute palett: G10 intemporel smoky
Pris: 505kr/kicks

BUDGET:
Isadora eye shadow guartet: 21 silvery grey
Pris: 125kr/kicks


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kattmamma!!

2010-12-30 @ 00:01:42
URL: http://alexandras.nu
Postat av: maja

JA! Hur fäster man sånna lösögonfransar och var får man tag på dem?

2010-12-30 @ 00:05:26
URL: http://rosafebruari.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken Fjun

Jag kan Allt om Sex, kan du? ;)



Knulla lugnt!/ Fröken Fjun!



Inutsprut.blogg.se

2010-12-31 @ 04:41:27
URL: http://inutsprut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]