Makeup till Ida Törnqvist! (nyårsklänning)

2011-12-12 - 22:43:37

Nu är jag klar med den första makeupen till ”er” nyårsklänning.
Som ni vet kan ni skicka in er nyårsklänning till mig, så skräddarsyr jag en inspirations makeup.
Idag har min dator verkligen bråkat nerverna ur mig. Därför är jag sen med denna uppdateringen.
 Men nu är den uppe. Denna makeup har jag gjort till en jätte gullig tjej som heter Ida.
Hon skickade över en bild på sin klänning och en på sig själv.
Och det var kanon, för då kunde jag leka med färgerna efter hennes egna färger.
Hon har blå stora helt underbara ögon, och därför väljer jag att jobba med mörkt runt ögonen.
 Sedan har jag blandat glitter, både rött och guldigt. Denna tjej är tydligen inte alls rädd för att bära för mycket. Men jag tror att jag har lyckats helt oki med hennes makeup.
Bortsett från läpparna ser jag att det är lite som saknas.
Men men, hoppas att ni gillar den och som sagt..
 Jag ska försöka hinna med alla era nyårsklänningar som har skickats till min mail.
Men jag gör det i sin tur och ordning.
Imorgon kommer jag att visa steg för steg hur ni grejar med denna makeup!



 

 


Kommentarer
Postat av: ida - konst

Shit va snyggt :D ! Älskar den svarta inramningen i ögongloben. Kommer lätt att köra på röda läppar och den mörka inramningen, både med kajalen i vattenlinjen och skuggan i globen. Ska försöka hitta ngt rött sminkglitter till ett bra pris med :D !



vart kul med en tutorial med om de vart möjligt :) !

2011-12-12 @ 23:20:43
URL: http://myblueworld.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Sexy lady!

2011-12-13 @ 08:04:08
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Vanesa

Så duktig du är gumman !!

2011-12-14 @ 19:11:50
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]