Att plåga en liten hundvalp.. varför??

2011-12-22 - 00:14:18

Idag såg jag att en tjej hade länkat detta fall på facebook. Och jag blir så fruktansvärt ledsen, att jag saknar ord. Ibland är det bättre och bara hålla tyst. Att inte säga något alls, utan bara gråta.
Denna värld är verkligen helt upp och ner. Igår såg jag dokumentären om Gaza, och idag ser jag detta.
Jag behöver återhämta mig..
Denna hundvalp vart torterad under 6 månader utav en 22 årig kille.
Dom sadistiska sakerna han har gjort, är helt obegripliga. Jag fattar liksom inte, killen är 22år..!!!
Hur kan man bära på så många onda idéer?? Så mkt ilska!!
Han fick sin dom idag, och denna lek kostade honom 1år och 3månader i fängelset.
Rekord straff för djurplågeri. Men herregud, snubben är 22år och bär sig åt på detta sätt.
När han är 35år räcker väl inte en hundvalps liv... KLART SOM FAN ATT HAN SKA SITTA!!!

Men vet ni vad det värsta är.. att när han kommer ut, så skaffar han sig en ny hundvalp, om han får lust.
 För domstörta idioterna, är dom som säljer sina valpar hej vilt för några lappar.



 HÄR hittar ni länken!!


Kommentarer
Postat av: Hannah Larsson

Fy fan för såna vidriga människor!

2011-12-22 @ 02:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]