Jag älskar min kille!

2012-03-09 - 00:48:21

Underbart att komma hem till dessa fina blommor, och lite godis. Hur ska jag bli trött på min kille! Folk brukar fråga mig, hur vi håller glöden uppe, efter 7 års tid tillsammans.
Och jag menar verkligen när jag säger detta:
Bara en kvinna som har hittat en riktig man kan svara på det.
Kärleken är underbar när den är äkta. Och speciellt när det är två människor som respekterar varandra.
Jag lär mig något nytt utav honom varje dag. Och ibland är det nästan läskigt att vara så lycklig.
Men missförstå mig rätt, Vårat förhållande har inte varit perfekt eller felfritt.
Vi har haft stunder då allt känts omöjligt. Stunder man bara vill lämna och försvinna.
Men respekten och omtanken har alltid funnits där.
 Även i dom tuffaste stunderna.
Så jag tror att dessa händelser, är en del utav hela cirkeln, så att förhållandet hålls vid liv.
Fast meningen är inte att man ska ha det lika bra som dåligt. Utan man ska vara lycklig i hela förhållandet.
Dom tuffa uppförsbackarna ska vara så få, och små.. att dom bör försvinner med vinden...


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Åh, vilken fin blogg du har. Kände igen mig i några saker du skrivit här och där. Känns som att vi är lika.

2012-03-09 @ 04:23:26
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Anastasia Beckman

Va fint!

2012-03-09 @ 08:27:37
URL: http://anastasiabeckman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]