Underbart väder!

2012-03-14 - 15:47:16

Hallå alla, nu efter en lång och härlig promenad är jag på väg till jobbet. Känner verkligen att dom här promenaderna med hunden är nyttiga för mig. Älskar att vara ute i naturen. Jag och Tinez har hunnit med massa. Vi har matat ankorna, som för den delen inte alls va rädda för hunden. Dom hade nog käkat upp henne oxo, om dom fått.
Sedan träffade vi även en liten ny hundkompis som vi träffat här i Örnsberg. Riktigt fin och snäll.
Efter en och en halv timma, var det dags att gå hem. Jag skulle ju hinna till jobbet. Men Tinez hade inga planer på att göra det lätt för mig.. Som ett perfekt avslut rullade hon sig i lera!! Tack för den, säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]