Nu finns den ute i BUTIK!!

2012-03-13 - 23:01:32

JAAAAAA, äntligen finns den på Kicks. Jag bara älskar hennes nya doft, och den gamla också för den delen.
Men jag är dock lite besviken på flaskan. Tycker inte alls att den är snygg, eller har något med innehållet o göra. Ni förstår att denna parfym doftar lite choklad. Är inte det sjukt roligt, med en parfym som doftar choklad!!!??!! Och jag garanterar er att den verkligen sitter HELA DAGEN.
Men jag kan oxo tillägga, att denna doft är en aning tung..en ganska varm känsla.
Passar nog inte dig som är känslig, för ”lite starkare dofter”.

Toppnoter: Plommon, jordgubb, ingefära
Hjärtnoter: Heliotrop, vanilj, choklad
Basnoter: Mysk, kaffe, patchouli, ambra
PRIS: 349kr för 30ml.


Kommentarer
Postat av: Hjälp!

Hej, jag vet att du jobbar på Kicks. Just nu sitter jag och funderar över hur jag ska presentera mig på tel, vet att det låter jätte töntigt men jag har alltid velat jobba på Kicks, är utb. mus och jag ksulle trivas där, hur tycker du jag ska börja prata i tel? jag vill verka perfekt, äsch.. kanske dumt att fråga dig :/ nu känner jag mig skit mobbad hahaha :( kan du annars ge tips på hur jag ska presentera mig och vad jag borde tänka på när jag går dit och lämnar cv? massa kramar

2012-03-14 @ 13:09:37
Postat av: Victoria

Åh, den har jag inte luktat på! Måste se till att göra det =)

2012-03-14 @ 17:58:15
URL: http://www.vickkitas.blogspot.com
Postat av: Nataly

Hej, Nej absolut ingen dum fråga!

Men jag skulle absolut inte rek. att ta kontakt via tel. Det är inte ett bra sett att börja på. Man blir en i mängden.

Fixa ett bra CV, och gå in i butiken. Lämna CV:t personligen till butikschefen.

På ditt CV skriver du ALLT som kar en koppling till arbetet du söker.

Och en bild.

Tänk oxo på att det inte enbart är makeup artister man söker. För det finns många..

Du söker till en utik.. SÄLJARE och Makeup artister.



MVH Nataly

2012-03-15 @ 00:07:09
Postat av: elin

Ååh då måste jag lukta på den snarast :D har en blandad smak vad gäller parfymer så denna lär nog säkert vara nått för mig :)

2012-03-16 @ 20:05:41
URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]