Nataly Prövar Nytt!

2012-03-11 - 23:59:01

Halllåå mina vackra tjejer, idag har jag prövat två nya maskarer. Som ni kanske redan vet, har både Maybelline och Loreal förnyat väldigt mycket i sitt sortiment. Bland annat maskarer och foundation.
Och jag har fått pröva på en maskara från varje märke.
Jag börjar med Maybellines maskara som heter ”illegal lengih” (4mm längre fransar ska man få).
Detta är en fiber baserad maskara som jobbar enbart på längden. Man får långa fransar, men dock ingen volym. Jag har dessvärre ingen bild på hur mina fransar vart efter denna maksara. Men den passar inte mina fransar. Tror att den passar dig som har korta fransar, och även fylliga.
Borsten är klassisk, inga konstigheter. Lagom smal och lagom lång.
Den andra som jag har prövat är från Loreal, och heter ”false lash telescopic”. Också en maksara som jobbar på längden. Fast med sin fantastiska gummi borste, fångar den upp även dom kortaste fransarna. Och man får ett snyggt och stilrent resultat. Så denna passar mig bättre.
Med detta som avslut, vill jag upprepa att maksara och fransar är väldigt individuellt.
Men jag rekommenderar i detta fall, Fals Lash Telescopic. Pröva!

Betyg Och Pris:
Maybelline, illegal lengih – 5av10 poäng – 149kr
Loreal, false lash telescopic – 7av10 poäng – 165kr

 

RESULTAT MED "False Lash Telescopic"








Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Hoppas du överlevde helgen :)

Nu är de en ny härlig vecka i vårens tecken. Själv ska man ut och fota lite mera, fick några bilder i helgen men lika bra att ladda upp så man har ett par att leka med :)

Jag gillar vintern mest men har ändå flest sommarbilder, lite ironiskt. Kan skylla på att ljuset är bättre på sommaren :P

2012-03-12 @ 13:08:19
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: sara

Så otroligt fin blogg du har :)



Skulle bli överlycklig om du vill rösta på mig i Miss World Sweden, tack på förhand fina du :)



http://www.missworldsweden.se/kval2012/sara_tuvesson

2012-03-12 @ 13:38:39
URL: http://danssara.blogg.se/
Postat av: Sonia

Hej! Jag tycker verkligen om dina makeuptips, men önskar mera inlägg om..HÅR! :) Hur man gör inbakade flätor, lätta o snabba frisyrer att göra på morgonen o.s.v . Är jättedålig på att fixa frisyrer själv, så skulle vara kul om du kunde hjälpa mig. Hos mig blir det jämt en slarvig tofs..Lite trist efter ett tag!

2012-03-12 @ 16:10:06
URL: http://ifyourboredreadthis.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Fint!:D

2012-03-12 @ 17:37:06
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]