Mitt favorit serum!

2012-03-03 - 00:12:49

Hej på er alla, det är lördag och ja sitter hemma o bloggar. Och det är absolut inte för att jag är duktig på att uppdatera. Utan för att jag lider fruktansvärt utav min magkatarr. Den dödar mig! Jag har trott att jag är på väg att bli sjuk, men hur kunde jag glömma magen..! Jag har inte riktigt fått i mig någon måltid idag. Det är filmjölk och lite frukt som har mättat mig. Jag måste till läkaren känner jag, om det inte blir bättre. Fast nu har jag idag köpt hem ett par receptfria tabletter. Och jag hoppas verkligen att dom lugnar magen min.
Men över till något annat. Jag har fått frågan, Vilket serum rekommenderar du?
Och jag måste verkligen säga att i detta fall måste jag rekommendera ”visionnaire” från Lancome.
Jag använder detta serum idag, och är super nöjd. Den jobbar med porerna och fina linjer. Förebyggande, kan man säga. Och med sin fina pärlemorfärgade konsistens, lämnar den en jämn, slät och lyster givande känsla. Du använder den, två gånger per dag. Under din dag- och nattkräm. Och det är en väldigt dryg produkt, så tänk också på att inte ta för mycket. Den ska ner och jobba i ett par hudlager. Dit din dagkräm aldrig kommer att nå.
Pris för denna produkt är: 710kr för 30ml och 990kr för 50ml. Pröva, jag rekommenderar dig denna produkt!! Nu ska jag sova, så GOD NATT på er <3




Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Presenter & Inredning

Hej, vill du vara med och tävla om 4 st vita ljusmanschetter i metall? :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]