Långa och starka NAGLAR!

2012-03-15 - 23:51:14

Mina kära vänner, idag har jag kapat av alla mina naglar. Jag tänker börja från grund och botten!
Det är nämligen så att Essie, har släppt ett baslack. Men inte som vilket baslack som helst.
Utan detta lack ska ge 30% smidigare naglar på 5 dagar.
Och hjälper till att ge naglarna näring för naturlig tillväxt.
Detta lack är perfekt för dig som har korta naglar som alltid bryts.
Med detta lack som har en blandning utav 10 oljor och algextrakt, skämmer du bort dina naglar.
Jag kommer att pröva detta lack under 2veckors tid.
Och återkommer förhoppningsvis med långa och starka naglar!!

Lacket heter:
Grow Richer (dry, brittle nails)
Pris : 145kr på Kicks.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]