En Hel Dag Med Choklad!

2012-03-12 - 21:01:08

Idag har jag verkligen haft en kvinnodag, med massa choklad! Jag åt en bit mörk choklad och sedan vart det choklad i duschen, choklad som body lotion. Och sist men inte minst, en ansiktsmask i choklad!!
Choklad, choklad, choklad.. Jag tvivlar på att det finns någon kvinna på denna jord som inte gillar choklad.
Det är en passion, om ni frågar mig.
Vad tycker ni om choklad? Är det någon passion för er??
Och killar, hur ser ni på choklad..? Eller jag tar tillbax frågan.. ni är säkert bara bra på att äta chokladkakan!
För det är min i alla fall.
Men däremot ska jag ge er ett super tips, om ni vill unna en kvinna i era liv något fint. Köp en fin korg, och fyll den med massa choklad-produkter. Mixa och trixa, ni hittar en super fin choklad serie på Body shop.
Och sen har ni ansiktsmask och parfym av choklad på kicks. En fin ros, ett doftljus i choklad.
Och självklart en ros!! Lita på mig, Du kommer att vara nummer 1 på topp 10 listan.
 Du får med skönhetsprodukter, choklad, rosen och en garanterad ökad sexlust!!! För det sägs att choklad innehåller tre ämnen som ökar sex lusten!!
Hahahah imorgon har alla mina FB grabbar gått och köpt sig en varsin chokladKorg!! JUST DO IT!!!
LOVE YAAA <3




Kommentarer
Postat av: emma

Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer och om du är en av dom, förlåt!

Men tänkte bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg där jag lottar ut ett halsband och en länkning på köpet!

Så kika gärna in och va med och tävla :) kram

http://makeupisglam.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-halsband-lankning.html#comment

2012-03-13 @ 07:14:27
URL: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]