Bär RÖTT, på läppar och kinder!

2012-03-07 - 22:23:09

God kväll gott folk, som ni märker förblir jag en segpropp på att blogga.
Men men, håll ut. Det händer grejer så småningom om.
Idag kan jag berätta för er att jag har haft världens gulligaste tanter på jobbet.
Dom va så gamla men samtidigt så tjusiga och mysiga.
När jag blir 70år, vill jag vara precis som dom! Pigg, snygg och glad.
Hur som helst, hade en makeuprådginving med den ena damen.
Hon ville mest av allt gå igenom hudlära och bas. Inga problem för mig, tänkte jag.
Men efter ca 10min, kom hennes väninna förbi. Och jag kan säga som så, att det vart TUSEN frågor.
 Så en makeuprådgivning som skulle ta 30min tog över 1timma!!
Hahahah.. vilka underbara damer jag har haft idag<3
Ni förstår att det är maraton på Kicks just nu, när det gäller makeuprådgivningarna. Helt underbart!!
Men här under ser ni nu ett par bilder. Och med dom vill jag vill mest av allt, visa er dom underbara röda produkterna. Rött på läpparna med en liknande kombination i rouge.
Vad tycker ni, riktigt coolt vaa?? såå, jag lämnar er med produktinfo nu!
Sov Gott!!!




Läppstift från LUMENE, nr.129 summer dance.
Blush från Make Up Stpre, frozen daiquiri.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag har varit inne på en kicksbutik xD!

2012-03-08 @ 08:49:42
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Verkligen häftiga sminkningar :)

2012-03-08 @ 15:23:16
URL: http://juliawlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]