Vilket avslut!!!

2012-01-19 - 01:47:58

Woow, vilken underbarbar dag jag har haft. Det har varit helt overkligt! Känslan att verkligen inse hur mycket kärlek man har runt omkring sig är magisk. Jag har vaknat upp och min mobil har verkligen varit aktiv. Uppskattar alla fina gratulationer. Men jag ska berätta att detta år, har jag fått som mest från folk som jag inte hade förväntat mig. Och sedan har jag insett, vilka fantastiska människor jag har träffat, från min killes sida. Vilka grabbar, jag finner liksom inga ord. Jag blir så himla bortskämd. Respekten dom har gentemot varandra måste vara enorm. Jag har fått så fina och oväntade presenter. Och helt dränkt med kärlek.

Min dag började med rosor på sängen, bredvid min älskade hund. Sedan när jag och killen fastnade en liten stund i pressbyrån, här i Örnsberg. Då jag skulle spela för första gången. Packar den underbara persiska kvinnan ner en lott, i en ask. Och räcker den fram till mig o säger att hon önskar mig all lycka, och ett stort grattis.
Jag höll nästan på att gråta, då jag inte känner denna fina människa. Jag brukar bara handla kaffe på månarna. Jag glömmer inte detta kan jag säga, hon finns i mina tankar från och med nu. Och hon kommer o få hundra gånger tillbax. Och hur hon visste att jag fyllde år, var för att jag och killen pratade om det.

Men inte nog med detta, då vi skulle till mamma oxo. Och där hade mamman min lagat sin fantastiska mat, och jag skulle skära tårta på det. Min kära syster och hennes kille befann sig på plats. Och självklart min bästa tjejkompis ”Nonthaya”, o ett par killar som jag håller varmt i hjärtat.
Helt underbart, avslut på denna 18 Januari då BARCA vann.. igen!!!

TACK SNÄLLA FÖR ALLA GRATULATIONER, OCH ALLA FINA PRESENTER!!
ÄLSKAR ER SOM FAAAAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]