Jag tar ledigt..

2012-01-04 - 16:00:27

Jag lämnar er idag med en bild på gårdagens makeup. Och namn på färgerna jag har använt.
Är helt tom på ord mina vänner. Min kille går igenom en tuff period just nu, och med andra ord går vi igenom det tillsammans. Detta är den jobbigaste perioden vi haft på våra 7år, och vi kan inget göra. Det är bara tiden som kommer att läka detta sår. Därför kommer jag att ta några dagar ledigt. Jag kommer inte att blogga mer idag eller imorgon. Men det är frågan om en, eller kanske två dagar. Vi får se. Må bäst gott folk!!




TURKOS- City jungle från Make up store (microshadow)
MOSS GRÖN- spruce från Make up store (microshadow)
”KALL” ROSA – matt glory från mMake up store (blush)
GULD / GRÖN – 540 green gold från Maybelline (eyestudio dou)


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

Hoppas att allt ordnar sig, kram!

2012-01-04 @ 17:06:33
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: Märrä

Hoppas det blir bättre snart! :c

2012-01-04 @ 20:03:57
URL: http://barbiepinkdoll.blogg.se/
Postat av: Therese Ahlström

Grymt fint!

2012-01-04 @ 23:37:45
URL: http://thereseahl.blogg.se/
Postat av: beccis

hoppas du haft en bra dag! godnatt och sov gott :)

2012-01-08 @ 22:19:22
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: cia

hoppas att det går åt rätt håll för din kille(/er). annars vill jag i alla fall säga att det är roligt att jag har hittat din blogg! =)

2012-01-11 @ 09:04:06
Postat av: Nataly

Tack snälla cia! Och ingen e lika glad som mig, då du hittat min blogg :)

2012-01-13 @ 02:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]