Och så va vi igång igen..!!

2012-01-13 - 01:44:12

Då så mina kära läsare, nu är det dags igen. Hur har ni haft det? Har ni kysst nån prins än..?
Hur som helst vill jag tacka för dom fina kommentarer jag fått, och mailen. Jag kommer dock inte att gå in mer specifikt, på vad som har hänt. För det måste jag hålla privat. Jag är ganska noga med privatlivet, då allt lätt kan blåsas upp. Men där emot har ni missat ett par makeup`R. Men oroa er inte, dom kommer upp allesammans allteftersom. Jag har inte heller glömt att jag ska visa er hur ni sminkar små ögon på bästa sätt.
Men nu lämnar jag er med denna bild, som kommer upp i en ny form imorgon.
Och självklart med facit.
Och Tack Till Alla Er Som Sökt Mig På INSTAGRAM..!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]