GOTT NYTT ÅR, folket!!

2012-01-01 - 13:43:31

Jag säger bara, gott nytt år. För sista gången. Hoppas ni hade en kanon dag igår. Själv hade jag det helt underbart. Precis som jag ville ha det.
Jag åt middag med killens familj denna nyår. Och det firades i Vårberg. Och jag kan säga som så, att där vet dom hur man smäller smällaren. Jag tyckte att det var så himla roligt och se, en familj som smällde smällaren, som flög över allt. På bilar och betong väggar. Dom hade noll koll. Och vi stod ute och skålade, samtidigt som en ambulans stod och vänta på att något skulle hända. Det är Vårberg mina vänner. Där allt händer. Men denna nyår, skulle jag inte önskat annorlunda. Den va perfekt. Här har ni en bild som jag tog igår. Riktigt fint var det i Vårberg❕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]